Cheia succesurilor

Vreti sa aveti rating pe blog? Vreti sa fiti cunoscuti? Vreti ca blogul vostru sa rupa? Nu va ma inspirati de la Zoso, VisUrat si altii! Uitati aici cum se face :

6 Responses to “Cheia succesurilor”


  1. 1 nekunoscut August 13, 2009 la 12:18 am

    Gata fac crime,hai s-o facem in doi frate’ :)) apoi punem poze pe blog,un ficatel,o manuta,o limba..sa vezi ce rating facem:>

  2. 2 aversiune August 15, 2009 la 10:54 pm

    nu m-as inspira niciodata de la visurat sau zoso. nu e nicio diferenta intre iq-ul cititotilor lor si iq-ul telespectatorilor stirilor de la ora 5.
    tu te-ai inspira de la ei?

  3. 3 SickA August 15, 2009 la 11:09 pm

    @aversiune eu nu m-am inspirat de la ei, dar sincer,ii citesc.Nu ma uit la stirile de la ora 5 , ca de obicei sunt la lucru la ora aia si oricum nu prea ma uit la tv de obicei, iar in ce priveste iq-ul n-am incercat niciodata sa fac un test.Tot ce pot sa-ti zic , din punctul meu de vedere, e ca au niste bloguri interesante si care merta citite.

    P.S. Cel care m-a inspirat sa-mi fac un blog, fiind si primul blog care l-am urmarit odata este http://www.piticigratis.com/

  4. 5 SickA August 16, 2009 la 9:23 pm

    lol.Tweetter-ul ala e facut la misto: daca ai sa te uiti pe blog exact asa se numeste „despre cum ma cac eu”.Ce voiai sa scrie?Poezii?

  5. 6 aversiune Septembrie 10, 2009 la 9:38 pm

    Si chiar daca ar scrie versuri cred ca ar fi bune pentru o manea…
    oricum, bravo lor, cred ca baietii aceia sunt foarte destepti de au stiut sa scrie in asa fel incat sa incante 90% din populatia Romaniei.


Lasă un răspuns

